Každý případ
má řešení

Jestli vám obsah může nějak pomoci, přijdeme na to jak. Troufáme si na komplexní obory, složitá témata i situace. V Česku i ve světě.

Tohle jsme si dali
za rámeček

Z výzkumu víme, že klienti na Hook & Tell nejvíce oceňují kvalitu výstupů, efektivitu a hloubku znalostí.
Nás zase nejvíc těší, když naše práce přináší užitek. Značkám i jejich publiku. 

„Rychle pronikli do podstaty oboru především v budování návštěvnosti na sociálních sítích a na našem webu – uměli vystihnout, co je pro zákazníka klíčové.“

Radek Šafář

— obchodní ředitel, Bazény Relax

„Práce byla strukturovaná, svižná, věděli jsme, že se můžeme na Hook & Tell spolehnout. A z kreativního hlediska byla radost koukat na jejich návrhy.“

Lucia Kočišová

— Talent Acquisition Consultant, ITM8

„Potřebovali jsme zkušené mentory a tvůrce Employer Brandu, kteří nám navíc budou kulturně blízcí. Hook & Tell nás procesem provedli velmi profesionálně.“

Petr Halík

— zakladatel a spolumajitel, Proficio

„Jsem se spoluprací spokojený ze všech stran. Líbí se mi posun textů, že nás revize vzdělávají i to, že jsme schopni kolaborovat v XD i Figmě. Je dobré mít pohled od člověka, který není v našem produktu příliš ponořený. H & T doporučuji všema deseti.“

Petr Müller

— UX designer, 2N

„Samotný obsah je za mě špičkový. Na základě porozumění tomu, jak trh funguje a jaké jsou naše překážky, tvoří obsah, který nám pomáhá. Textace webu, video případovky i sítě – nemusíme koordinovat více dodavatelů, vše zvládli sami.“

Timothy Young

— CEO a spoluzakladatel, Sestra Emmy

„S ebookem jsme velmi spokojení. Spolupráce probíhala hladce, rychle a výstup je profesionální. Materiál se stal stěžejním nástrojem ke generování leadů. Naši obchodníci ho také dávají vytištěný na schůzkách, což udělá vždy super dojem.“

Jan Sláma

— CEO, FaceUp Technology

máme důvěru náročných

Od roku 2015 jsme pracovali pro více než 200 značek, kterým skutečně záleží na tom, co a jak říkají. 72 % z nich je z B2B a nemohou si dovolit chybovat. Většina přichází díky doporučení.

Can we crack your case?

Reach out to us and we’ll kick things off with a content diagnosis.

On a quick call, we’ll go through 13 key areas — talking about your field, your team and what makes you tick. That allows us to do a rough assessment of your case.

Based on that, we tell you how content can help your case, whether it’s the right job for us, and how we estimate our success rate.

Ask

Analyse

Advise

Full Name

E-mail Address

Phone Number

What’s Your Case?

Děkujeme!
Ups! Něco se nepovedlo. Vyzkoušejte to prosím ještě jednou.