Postavili jsme první vysokoškolský obsahový hub v ČR

NEWTON University má obsah, který násobí její dosah mezi studenty

Přednášky zajímavých hostů, osudy úspěšných absolventů, zážitky studentů, rozhovory s novými vyučujícími… To všechno na vysoké škole NEWTON University už dávno měli. Schované v pomyslném šuplíku. Vymysleli jsme pro NEWTON University novou platformu, která přitáhne budoucí studenty tím, že jim odhalí život a studium na NEWTONu.

V NEWTONu za sebou měli neúspěšné pokusy o tvorbu blogu s jinými dodavateli, a tak potřebovali co nejrychleji hmatatelné výsledky. Vlastně ideálně hned.

Od myšlenky k činu stačila jedna schůzka, na které jsme představili naši vizi obsahového hubu. Inspirovali jsme se obsahovými platformami velkých amerických univerzit, které dávaly prostor myšlenkám svých učitelů i studentů a zveřejňovaly zajímavý obsah.

Pustili jsme se do práce a do měsíce byl na světě obsahový hub NEWTON.today se čtyřmi rubrikami naplněnými prvními texty.

„Obsahovce (Hook & Tell) jsme naposílali všechny nadčasové podklady za poslední dva nebo tři roky. Potřebovali jsme je zpracovat, ale věděli jsme, že na oficiální web školy je dávat nechceme – tam patří informace o škole a o studiu. Obsahovka nám pomohla tuhle myšlenku dotáhnout do konce.“

Michal Stružka
— marketingový manažer, NEWTON University

Při tvorbě NEWTON Today nás inspirovaly huby slavných amerických univerzit.

O klientovi: NEWTON University je soukromá vysoká škola v Česku, která se zaměřuje na moderní výuku managementu, marketingu, ekonomiky a HR. Charakteristický je pro ni velký důraz na praxi. Studenti se učí od odborníků, kteří sdílejí své zkušenosti z reálného businessu a pomáhají jim tak získat ten nejlepší možný start. Kromě toho poskytují studentům podporu i při rozvoji jejich vlastních podnikatelských projektů.

Přednášky, reportáže i rozhovory ze zákulisí studia

V NEWTONu mezitím začal nový akademický rok a s ním se rozjela spousta akcí:

  • na přednášky úspěšných absolventů přijel zakladatel Toprecepty.cz Libor Hoření nebo CEO WebSupportu Ján Cifra,
  • odstartoval Výcvik prezentačních dovedností s populárním seminářem Karla Novotného z BRAND FAMILY,
  • kouč a garant prémiového studijního zaměření Psychologie pro manažery Marian Jelínek uvedl nové studenty, kteří měli za úkol se mu odprezentovat.

Tohle všechno bylo potřeba zpracovat, a tak jsme vytvořilil redakční mikrotým, který vzal akce NEWTONu pod svá křídla. Chodili jsme na přednášky, vedli rozhovory s kantory, studenty i absolventy a z nasbíraných materiálů psali reportáže, rozhovory a vzdělávací články.

Na konci semestru jsme za sebou měli desítky napsaných a publikovaných článků a uzrál čas posunout se dál. Odstartovali jsme pravidelné redakční rady ve složení Obsahová agentura (Hook & Tell) + NEWTON University + agentura Proficio, která pracuje na výkonnostním marketingu. Díky tomu jsme začali plánovat obsah v širším týmu a ještě efektivněji.

Pro NEWTON jsme psali třeba i reportáž z Nultého dne, který pořádají pro prváky vždy na začátku zimního semestru. Nováčky jsme pak vyrazili zpovídat i na večerní párty. Foto: NEWTON University.

2021: Velký rebranding a nová vize školy

NEWTON University jsme pomáhali i po té, co už byl obsahový hub dobře zajetý a v jejich vlastních rukou. Na jaře 2021 nás oslovili s tím, že by potřebovali odkomunikovat nové směřování školy. NEWTON College se měla přejmenovat na dnešní NEWTON University a lidé si název museli nejenom zapamatovat, ale také pochopit jeho důvod. K tomu bylo potřeba vytvořit smysluplné PR články, obsah na hub a vymyslet správné otázky do videa, kde se k přejmenování vyjadřuje rektor školy.

Kromě toho jsme vytvořili obsahové plány pro komunikaci nových aktivit školy. NEWTON University totiž otevřela studium v angličtině, rozjela propracované kariérní centrum i slibný projekt byznysového akcelerátoru, kde studentům pomůže odstartovat vlastní podnikání. Ke všem pilířům vznikla spousta obsahu na hub i do médií, kterou jsme založili na rozhovorech se studenty i učiteli. Škole jsme také pomáhali s content managementem a s natáčením brandových videí.

Pomáhali jsme tvorbou brandových videí, o jejichž realizaci se postarala studentská televize NEWTON TV.

V NEWTON University jsme dokázali

  • Vybudovat první český obsahový hub pro vysokou školu, který funguje dodnes.
  • Odvést náročnou komunikaci rebrandingu univerzity.
  • Vytvořit vyšší desítky hodnotných článků, které na univerzitu stále přitahují nové studenty.

„U dodavatelů je pro mě klíčová spolehlivost. To je faktor, který podle mě Obsahovku (Hook & Tell) odlišuje od spousty jiných tvůrců obsahu. Kreativní byznys řeší s klasickým firemním přístupem – obsah je v jejím podání komodita jako každá jiná. Má zvládnutou standardizaci kvality výstupů i kapacit, infrastrukturu, i spolehlivost. To je pro mě ta nejsilnější devíza Obsahovky – chová se jako firma, jako standardní podnikatel.“

Karel Novotný
— garant profesního zaměření Marketing a brand management, NEWTON University

Can we crack your case?

Reach out to us and we’ll kick things off with a content diagnosis.

On a quick call, we’ll go through 13 key areas — talking about your field, your team and what makes you tick. That allows us to do a rough assessment of your case.

Based on that, we tell you how content can help your case, whether it’s the right job for us, and how we estimate our success rate.

Ask

Analyse

Advise

Full Name

E-mail Address

Phone Number

What’s Your Case?

Děkujeme!
Ups! Něco se nepovedlo. Vyzkoušejte to prosím ještě jednou.